КҮРЕСТЕН ШЕБЕР-САНАТ АНАЛИЗІ


КҮРЕСТЕН ШЕБЕР-САНАТ АНАЛИЗІ

Институт – ИТЭА; ИАС күні – 25.11.2011 ж.

Кафедра – дене тәрбиесі; Уақыты – 900-1040

Группа – РЭТ-10-1; С-10-2; Оқытушы – Искаков Д.К.

Пән – дене тәрбиесі; Семестр – ІІІ

Тақырып – Техникалық әдіс-тәсілдерді күресте жетілдіру (жамбастан асыра тастау). Жасанды әдіс-тәсілдерді және дағдыларды саябақта бекіту. Сабақтың көрінісі : — күрес.

Өткізу орны – күрес залы.

1. Сабақтың тақырыбы

Сабақтың тақырыбы УМКД сәйкеседі, күнтізбелік-тематикалық жоспарға, қатал конспект жоспарымен өткізілді.
Өткізу мақсаты:

1.Арнайы дене жаттығуларды және әдіс-тәсілдерді жетілу орындауы.
2. Педагогикалық шеберлікті жетілу (әдістемелік әдіс-тәсілдерді және қағидаттардышеберлік өткізуінде пайдалану) – жетілді.
Міндеттері:
1. Техникалық әдіс-тәсілдерді күресте жетілдіру (тез қимыл-әрекет реакциясын жақсарту).
2. жамбастан асыра тастау техникасын жетілдіру.
3. Дене сапалықты арту (иілгіштікті, ептілікті, тездікті, күшті), жалпы және арнайы жігерлі сапалықты тәрбиелеу – орындалды.

2. Оқытушыдың және студенттердің сабаққа дайындылығы
Материалдық қамтамасы дайын. Оқытушының және студенттің сырт түрі талаптарға сәйкес.
Барлық айналысушылар айрайы күреске спорттық киимге киінген (куртка, шалбар, шұлық). Санитарлық-гигиеналық ахуал сабақ орны және спорттық бұйымы нормада.
Сабақта көрнекті құралдыр пайдаланған жоқ.
3. Сабақ ұйымдастыру құрылымы

Сабақ ұйымдастыру құрылымы тақырып, мақсат және қойылған міндеттерге сәйкес, тізбек сақталынған. Сабақтың бөліктері (даярлайтын, негiзгi, қорытындысы) уақыт пен мақмұнын төзу.
«Жеңілден ауырға» негізгі принципін сақтауы, берілген тапсырманың ойдағыдай аяқталуына өз үлесін қосты.

Сабақтың тақырыбы толықтай қарастырылды.

4. Сабақты әдістемелік қамтамасыз ету

Сабақ әдістемелі сауатты өткізілді, барлық жоспарланған физикалық сапаның дамуының әдістемелері сақталды, барлық оқу принциптері сақталды. Бұл біртіндеп жүкті жоғарылатуға мүмкіндік берді, көлемін ұлғайтуға және берілген жаттығулардың ашықтығына. Оқытушы назарын жұмылдыру біледі, жаңалық жағдайын туғызу, студенттерді қызықтыруды, бұл жағдайда  күрес элементтері бар қозғалмалы ойындар қолданылды. Оқытушы мен студент арасындағы байланыс орын алған, әрекеттестіктің мінезі қанағаттандырарлық. Оқу жұмысының темпі және моторлы тығыздығы – 80,1% — жоғарғы.

5. Студенттің сабақтағы қызметі

Студенттер қызығушылықпен жұмыс істеудің әр деңгейінде, оқытушының барлық талаптарын және тапсырмаларын ынтамен орындады.  Жоғары саналығын айта кетуге болады, сабақтағы тәртіп пен дисциплинаны, бұл оқыту әдісінің қабылдануымен жетті: сөзді пайдалану әдісі, көрнекілікті қамтамасыздандыру әдісі және физикалық көмек.

6. Оқытушының іскерлік сапасының мінездемесі

Оқытушы сабаққа жақсы дайындалған, қатал, арнайы терминологиямен жақсы меңгереді, оқу материалын түсінікті жеткізеді.

Күрестен спорт шебері. Жаттығуларды еркін орындауға үйрете алады, артық күш жұмсаусыз, әр түрлі әдістерді қолдану арқылы: қозғалыстарды икемді оқушының көмегімен көрсету, қозғалыстың ритмін келтіріп санау, секундомер көмегімен жұмыс істеу, техниканың қосалқыларын түсіндіретін сөздерді айту. Жарақаттану прафилактикасына көп көңіл бөлінеді, сақтық жаттығуларын қолдана отырып, тәртіпті қатал сақтау, кілемнің санитарлы-гигиеналық нормалары мен спорт киімдері.

Өткізу тәсілі-жай, жаттығушыралмен сөйлесуі –сыйласымды.

 

7. Жалпы нәтиже

Шебер­-санаттың өткізген «дөңгелек үстелдегі» пікірталас нәтижесінде, сабақ әдістемелі сауатты өткенін, барлық жоспарланған физикалық сапасының даму әдістері сақталғанын, алға қойған мақсаттарға жетуге көмектескен барлық оқу принциптері сақталғанын айта кетуге болады.

Сабақтағы рет және тәртiп жоғары саналылықты ескерту керек, бұл үйренудiң келесi әдiстемелерiнiң қолдануымен жеттi: сөздiң қолдануының әдiстемелерi, көрнекiлiктiң қамтымының әдiстерi және (физикалық ) тiкелей дәрмен.
Күрес бойынша спорт шеберi, жақсы физикалық дайындалған, бипаз, қатал, жетімді оқу материалды түсіндіреді. Әр түрлі әдіс-тәсілдерді қолданды (жақсы оқушымен оқытушының қимылдары, есептек — қозғалыстың серпінін көрсету, секундомер бойынша жұмыс, сөз және асты сызылатын әдiстiң бөлшектерiн техникасы) оқытушы жаттығуларды дұрыс орындау дегенiне жетедi.

 

Үлкен iлтипат жарақаттанушылықтың профилактикасына зер салады. Сабақ шапшандық және моторлы тығыздық биiк өткізілген.

Жағдайлар және ұсыныстар

1. Шапшандық және сабақтың моторлы тығыздығы биiк болғандықтан, атқарылатын тапсырмалардың арасындағы демалыс артық көңiл бөлуi керек. 2. Жеке көрсетуден басқа, көрнекi және оқу құралдары сабақта лазым пайдалану.

3. Әдiс дайындау. Академиялық жұмыстардың өткiзуi үшiн «курес казак» күрес бойынша сабақ жоспарларды әзiрлеу.

 

8. ҒӘСтiң Ф.И.О. мүшелерi және сабақ болмаған кафедралардың мүшелерi. САбаққа кiрiп-шыққан оқытушыларды қол қою.

 

  1. жоғ. оқыт. Сенькин В.А.
  2. жоғ. оқыт. Саденов Р.М.
  3. жоғ. оқыт.  Сейсенова А.С.
  4. жоғ. оқыт.  Черясова О.Ю.
  5. оқытушы  Тимершина Н.А.
  6. оқытушы  Нечаева Т.В.
  7. оқытушы Рахимбеков Б.К.
  8. оқытушы Елеукешов О.Н.

 

Сабақтың тақырыбы — (жамбастан асыра тастау) күресте техникалық әдiстердi әбден жетiлдiру. Талқыланылған қабылдаулар және дағдыларды бақта бекiту. Қатысты:

1. ст. оқытушы. В.А.Сенькин.

2. ст. оқытушы. Р.М.Саденов.

3. ст. оқытушы. А.С.Сейсенов.

4. ст. оқытушы. О.Ю.Черясов.

5. оқытушы. Н.А.Тимершин.

6. оқытушы. Т.В.Нечаев.

7. оқытушы. Б.К.Рақымбеков.

8. оқытушы. О.Н.Елеукешов.

 

Күрестен анализ мастер-класс өткізуге «Дөңгелек үстел» Хаттамасы

Пiкiрсайысын нәтижесiнде мақсатының шебердің  қай «Дөңгелек үстел» өткiзу шебердің әдiстемелiк қабылдаулар және дағдылардың оқытушы пайдаланылатын процесiнiң талқылау болып табыл шығады:

Жоғарғы оқытушы В.А.Сенькин — жұмыс УМКД, күнтізбелік сауатты, келiсімiн әдiстемелiк өткiзiлген — тақырыптық жоспар, конспект-жоспар бойынша қатал, барлық жоспарлалатын дене қабiлеттердi дамудың әдiстемесi сақтаған, бәрi қажеттi қойылған мақсаттардың жетiстiгi және болжалды есептердiң орындауына мүмкiндiк туғызатын үйренудiң қағидаттары сақтаған.

Жоғарғы оқытушы О.Ю.Черясова — оқытушы жаттығуларды дұрыс орындау дегенiне жету қатаң талапты тактикалық сабаққа жақсы дайындалған арнаулы терминология өте жақсы иеленедi.

Жоғарғы оқытушы Р.М.Саденов — оқытушы Үлкен iлтипат жарақаттанушылықтың профилактикасына, тәртiп, кiлем және спорт киiмiнiң санитарлық — гигиеналық нормалары сақтықтықтың жаттығуы, қатал орындалу қолданыла зер салады.

Жоғарғы оқытушы А.С.Сейсенова  — iлтипат оқытушы, жаңалықтың ахуалын құрып, студенттi ынта қоюға жұмылдыруға икемi болады. Күрестiң элементтерiмен қимыл-қозғалыс ойындар өте ұнады.

Жоғарғы оқытушы Т.В.Нечаева — жұмыстың әр түрлi кезеңдерiне студенттерiн белсендiлiк, қызығушылықпен олары айтып ескерткiм келедi, оқытушының тапсырмасын белсендi және ынталы орындады.

Жоғарғы оқытушы Н.А.Тимершиннiң  — күрес бойымен спорт шеберi өте ұнаның сабағы, оқытушы және онда үйренуге бар. Жұмыстың шапшандығы және сабақтың моторлы тығыздығы биiк, сондықтан атқарылатын тапсырмалардың арасындағы демалыс артық көңiл бөлуi керек.

Жоғарғы оқытушы Б.К.Рақымбеков  — жеке көрсетуден басқа, көрнекi және оқу құралдары сабақта лазым пайдалану.

 

Ашық сабақтың талдауын қоса тiркеледi

25.11.2011 ж.

Без рубрики