АТД негізгі міндеттері:
- құрылымдық бөлімшелердің өзара әрекеттесуі мен құжат айналымын басқару жүйесін енгізу ;
- қазіргі заманғы бұлтты технологиялар негізінде компьютерлік сыныптардың есептеу ресурстарын жаңарту;
- компьютерлік жабдықтар паркін, сынып қорының техникалық және технологиялық жабдықтарын жаңарту;
- интернет-кеңістіктегі ҚарТУ сайтының имиджін арттыру мақсатында «Цифрлық университетті» құру және дамыту;
- электронды форматта қызмет көрсетуге көшу және ITSM әдістемесін қолдану арқылы статистикалық есептер дайындау арқылы білім беру іс-әрекетінің бизнес-процестерін ұйымдастыруды оңтайландыру;
- жаппай ашық онлайн курстарын құру және дамыту (ЖАОК);
- құрылған инновацияларды енгізу тиімділігін арттыру мақсатында қызметті коммерциализациялау.
АТД негізгі функциялары:
- жаңа ақпараттық технологияларды енгізу арқылы университеттің біртұтас желілік инфрақұрылымын енгізу;
- университеттің білім сапасын басқару жүйесіне интеграциялау;
- орталықсыздандыру, университеттің білім беру бөлімдеріне университеттің ақпараттық ортасына интеграциялану және білім беру ресурстарын дербес қалыптастыру және қолдау үшін максималды мүмкіндік беру тұрғысынан ашықтық;
- қаржылық және материалдық ресурстарды үнемдей отырып, университеттің белгілі бір талаптарын қанағаттандыру үшін жүйелілік пен үйлесімділікті қамтамасыз ету;
- электрондық оқытуды дамытудың әлемдік тенденцияларына сәйкестігі (e-learning) және оқытуды басқару (learning management);
- жалпы навигациялық құралдармен ақпараттық ортаның таратылған сипаты, университет пайдаланушыларына барлық білім беру ресурстарына жылдам және ыңғайлы қол жетімділікті қамтамасыз ету;