Жаңалықтар

2017 ж. сәуір айында Бишкек қ. (Қырғызстан) GIZ халықаралық жоба негізінде халықаралық «Кәсіптік білім беру сферасындағы жаңа мүмкіндіктер: жұмыспен қамту, инновациялар және тұрақтылық» конференциясы өтті, онда білім беру (ЖОО, колледждер, білім беру Департаменттері), қызмет ету, Техникалық және кәсіптік білім беру сферасының қызметкерлері қатысты. Конференцияға Европа (Германия, Дания және т.б.), Тәжікстан, Қырғызстан және Қазақстан мемлекеттері қатысты.

«Кәсіптік білім беру және педагогика» кафедрасының доценті Самашова Г.Е. «Жаңа дидактика және арнайы дидактика» секциясында модератор ретінде секцияны жүргізді және «Оқытудың инновациялық технологияларын пайдалану – болашақ мамандардың сәтті болашағы» тақырыбында баяндама жасады.

06.04.2017 ж. № 45-ші гимназия оқытушылары И.А. Есаулова және Р.И. Иманбаевамен «Кәсіптік оқыту» каферасы базысында  ҚР орта мектептерінде білім беру мазмұнының жаңартылғаны туралы» тақырыбына коучинг өткізілі.

Коучинг өткізілу уақытында, кафедра оқытушылары ұсынылған материлдарға қызығушылық пен белсенділік танытты. Талқылауға белсенділік танытып, топтық жұмыстарға қатысты. Жағартылған оқу бағдарламасының мазмұндық айырмашылығы туралы талқылады, соның ішінде:

— пән мазмұнын жобалаудағы спиральдық принципі;

— пәндік операциялардың ең маңызды түрлерін классификациялауға және танымдық заңдылықтарға негізделген, Блум таксоманиясы бойынша оқыту мақсаттарының иерархиясым;

— бір білім беру ішінде сияқты, пәндер арасында «өтпелі тақырыптардың» болуымен;

— оқу процесін ұйымдастыруда ұзақмерзімді, ортамерзімді және қысқа мерзімді жоспарлард қолданумен;

— оқытудың тәрбиелік потениалын жоғарылату, оқушының адамгершілік-рухани қасиеттерін қалыптастыру;

— білім беру деңгейлері бойынша педагогикалық мақсаттылық және курсты толықтай оқыту барысында, пәнаралық байланыстардан нені максималды назарға алуымыз қажеттігін;

— уақыттың сұранысымен ұсынылған тақырыптар және бөлім мазмұнының сәйкестігі, әлеуметтік дағдыларын қалыптастыруға деген екпін.

Толығырақ, оқытудағы жүйелік-қызметтік тәсілге (оқушының танымдық процечке блсенді қосылуын) тоқталдық.

Топтық жұмыс барысында, өзіміздің дидактикалық әдісімізді оқытудыі жеті модуліне қойып салыстырдық, талдау жасап, келесідей қорытындыға келдік: кафедраның ПОҚ-ы, жүйелік-қызметтік тәсілге сәйкес келетін барлық жеті модульді өзінің практикасында қолданады.

Сонымен қатар, (И.А. Есаулова и Р.И. Иманбаева) коучингінде: жоғарғы және орта мектептердегі оқытудың ортақ және айырмашылық әдістерін табуға талдау жасауға ұсыныс білдірілді. Оқытушылар топтасып, қызығушылықпен және белсенді жұмыс жасап, сапалы талдау жасады.

Рефлексия барысында, барлығы дерлік аталмыш қарым-қатынастың пайдалылығын және «Диалогтық оқыту» тақырыбына арнал,ан коучингье бас қосу тілектерін білдірді.

Өткізілген коучинг өз мақсатына жетті.

Біз № 45 гтмназия оқытушылары Есаулова И.А. және Иманбаеваға Р.И. алғысымызды білдіреміз және келешекте тығыз ынтымақтасып жұмыс жасауға үміттенеміз.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Без рубрики