Қарағанды мемлекеттік техникалық университетінің оқу-әдістемелік басқармасы оқу-әдістемелік бөлімінің базасында құрылды. Әр жылдары оқу-әдістемелік бөлімді белгілі әдіскер ғалымдар басқарды, мысалы: Г.Е. Иванченко (1953-1955 жж.), М.Л. Рудаков (1955-1960 жж.), А.Ю. Мельничук (1960-1963 жж.), С.Г. Милев (1963-1964 жж.), Р.К. Уайканов (1964ж.), Ю.И. Захаров (1965-1989 жж.), А.Х. Петрушевский (1977-1983 жж.), К.И. Максимова (1989-1990 жж.), Г.И. Вальштейн (1990-1996 жж.), В.С. Портнов (1996-2017жж.).
2002 жылы оқу-әдістемелік бөлім оқу-әдістемелік басқарма, 2010 жылы оқу-әдістемелік басқарма Оқу процесін ұйымдастыру департаменті болып қайта құрылды . (ОПҰД). Департамент ұжымы оның алдында тұрған міндеттерді ойдағыдай орындап келеді. Басқарма бастығының орынбасары М. С. Лапанның, маман Т.В. Шлапактың, инженерлер Г.Н. Рязанова, В. А. Махова, И. Н. Кузнецова, Т. У. Лопухова, Н. М. Нигматуллина, Е.В. Демованың өздерін сауатты, бастамашыл, жауапты қызметкерлер ретінде көрсеткен көп жылғы жемісті жұмысын атап өткен жөн.
Оқу процесін ұйымдастыру департаменті білім алушылардың кәсіби қызметтің таңдаулы саласында жоғары білім алу және біліктілік алу қажеттіліктерін қанағаттандыруға бағытталған университеттің білім беру қызметін оңтайлы ұйымдастыруға арналған.
ОПҰД мақсаты ресурстарды тиімді пайдалану кезінде ұйымдастырушылық, оқу-әдістемелік қызметтің жоғары деңгейін қолдау негізінде еңбек нарығының талаптарына және жан-жақты даму қажеттілігіне жауап беретін жоғары білімі бар МЖМБС сәйкес жоғары білімі бар мамандарды даярлауды қамтамасыз ету болып табылады.
ОПҰД қызметінің негізгі бағыттары: білім беру саласында болып жатқан процестерді талдау, жаңа ғылыми және технологиялық жетістіктерді ескере отырып, оның даму тенденцияларын анықтау; мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарттары мен кәсіптік-білім беру бағдарламаларының талаптарына сәйкес мамандықтардың жұмыс оқу жоспарларын әзірлеу; білікті профессорлық-оқытушылар кадрларымен және оқу-көмекші персоналмен кафедра штаттарын құруға қатысу болып табылады; жаңа білім беру технологияларын іздеу; оқу процесін ақпараттық қамтамасыз ету; зертханалар мен кафедралардың заманауи электрондық тасымалдағыштармен, аудиовизуалды және техникалық оқыту құралдарымен, бағдарламалық, ақпараттық және әдістемелік ресурстармен, сондай-ақ оқу мақсатындағы автоматтандырылған жүйелермен жарақтандырылуын бақылау; студенттердің кәсіби практикасын ұйымдастыру және басқару; студенттерді шәкіртақымен қамтамасыз етуді ұйымдастыру; оқытудың барлық түрлері бойынша статистикалық деректерді жинақтау, өңдеу және бақылау.
ОПҰД құрамында: оқу-ұйымдастыру бөлімі, студенттік бөлім, тіркеу кеңсесі, жұмысқа орналастыру және кәсіби практика секторы.
Оқу-ұйымдастыру бөлімі оқытудың барлық түрлері мен мерзімдері бойынша білім беру процесін ұйымдастыруды жүзеге асырады және жетілдіру жолдарын әзірлейді. Бөлім қызметі құрылымдық бөлімшелердің оқу-ұйымдастыру және әдістемелік жұмыстарын үйлестіруге, білім беру қызметтерінің сапасын арттыруға бағытталған. Бөлім оқу процесін жоспарлау және ұйымдастыру, оқу және оқу-әдістемелік жұмыс бойынша нормативтік құжаттаманы әзірлеу бойынша жұмыстарды орындайды, бітіруші кафедраларға жұмыста көмек көрсетеді. Университет кафедраларымен бірлесіп кредиттік оқыту технологиясының критерийлерін және Болон процесінің параметрлеріне сәйкес модульдік білім беру бағдарламаларын әзірлейді.
Студенттік бөлім студенттердің жеке істерін жүргізуді; студенттерді: ата-анасының қамқорлығынсыз қалған жетімдерді; аз қамтылған отбасылардан шыққан; I және II топтағы мүгедектерді есепке алады. Оқудың барлық түрлері мен мерзімдеріндегі студенттер контингентін бақылауды жүзеге асырады, ҚР БҒМ және басқа ұйымдарға ақпарат ұсынады; студенттердің қозғалысы бойынша есептер жасайды, қатаң есептілік құжаттарын қалыптастырады және оқудан шығарылған және басқа жоғары оқу орындарына ауыстырылған студенттерге құжаттар береді.
Тіркеу кеңсесі оқытудың негізгі міндеттерінің бірі – студенттердің, магистранттардың, докторанттардың білім мониторингін орындайды. Білім алушылардың оқу жетістіктерінің мониторингі оқу процесіне инновациялық білім беру технологияларын уақтылы енгізуге мүмкіндік береді.
Инновациялық экономикаға мамандарды дайындау үшін дәстүрлі оқыту әдістері мен құзыреттілікке негізделген тәсілді дамытатын инновациялық оқытуды қолдана отырып білім алуға мүмкіндік беретін бағдарламалар белсенді түрде енгізілуде.
Жұмысқа орналастыру және кәсіби практика секторы бітіруші кафедраларға кәсіби практикаларды ұйымдастыруға, кәсіпорындармен практикадан өту және жұмысқа орналасу үшін шарттар жасасуға көмек көрсетеді, практикадан өту және түлектерді жұмысқа орналастыру кестесінің сақталуын бақылайды.
Осы жылдар ішінде біздің ЖОО және Оқу процесін ұйымдастыру департаменті ғылымның, білімнің, мәдениеттің дамуына, Орталық өңірдің және тұтастай Қазақстанның өнеркәсіптік және зияткерлік әлеуетін қалыптастыруға айтарлықтай әсер етті. ҚарТУ-да (бұрынғы ҚарМТУ) болып жатқан инновациялық өзгерістер қоғамның және уақыттың талаптарына сәйкес келуге және жоғары оқу орындарының әлемдік рейтингтерінде жетекші орындарға ие болуға мүмкіндік береді.
2017 жылғы ақпанда ОПҰД Академиялық мәселелер жөніндегі департамент (АМД) болып қайта құрылды, оның құрамына: оқу процесін ұйымдастыру басқармасы (ОПҰБ), студенттік бөлім, диспетчерлік қызмет кіреді.
2024 жылдың қазан айында университеттің қайта құрылуына байланысты оқу процесін ұйымдастыру басқармасы (ОПҰБ) оқу-әдістемелік басқарма (ОӘБ) болып өзгертілді.
2025 жылдың қазан айында университеттің жаңа ұйымдық құрылымының бекітілуіне байланысты ОӘБ, ЖООБкБ Академиялық мәселелер жөніндегі департамент болып өзгертілді.
Сондай-ақ Академиялық мәселелер жөніндегі департаменттің құрамына: Білім алушыларға қызмет көрсету орталығы, Мансап және жұмысқа орналастыру орталығы, Кәсіби даму орталығы кіреді.
ЖООБкБ магистрлерді, философия докторларын (PhD) және бейіні бойынша докторларды даярлау кезінде оқу, ғылыми-зерттеу және тәрбие процестерінің мазмұнын, ұйымдастырылуын көрсететін құжаттаманы жүргізеді.
ЖООБкБ негізгі мақсаты — «Әбілқас Сағынов атындағы Қарағанды техникалық университеті» КеАҚ және Корпоративтік университет кәсіпорындарының ресурстарын тиімді пайдалана отырып, ұйымдастырушылық, білім беру, әдістемелік, ғылыми-зерттеу және білім беру қызметінің жоғары деңгейін сақтауға негізделген еңбек нарығының талаптарына және жан-жақты жеке даму қажеттілігіне сәйкес мемлекеттік міндетті стандарттарға сәйкес магистрлерді, философия докторларын (PhD) және тиісті саладағы дәрігерлерді даярлауды қамтамасыз ету.
ЖООБкБ қойылған мақсатты мынадай функцияларды орындау арқылы іске асырады:
— «Әбілқас Сағынов атындағы Қарағанды техникалық университеті» КеАҚ сапа саласындағы миссиясын, саясаты мен мақсаттарын іске асыру;
— «Әбілқас Сағынов атындағы Қарағанды техникалық университеті» КеАҚ сапа менеджменті және аккредиттеу орталығының талаптарын орындау;
-білім беру және ғылыми-зерттеу қызметтерінің өмірлік циклінің кезеңдерін іске асыру;
— ұйымдастыру-басқару қызметі;
— магистрлерді, философия докторларын (PhD) және бейіні бойынша докторларды даярлауды жүзеге асыратын кафедралардың білім беру қызметтері мен қызмет процестерін мониторингілеу, талдау, бағалау және тұрақты жетілдіру.
Келесі міндеттерді орындайды:
— магистрлерді, философия докторларын (PhD) және бейіні бойынша докторларды даярлауда білім беру мен ғылыми инновацияларды енгізу;
— магистранттар мен докторанттардың сабақтар өткізуін және практикалық даярлығын бақылау;
— Ғылыми кеңестің шешімдері мен ҒТК, университеттің АК ұсынымдарын іске асыру;
— магистрлерді, философия докторларын (PhD) және бейіні бойынша докторларды даярлаудың оқу, ғылыми-зерттеу процестерін ұйымдастырушылық, техникалық, әдістемелік және ақпараттық қамтамасыз ету бойынша кафедралар мен бөлімшелердің жұмысын үйлестіру;
— магистрлерді, философия докторларын (PhD) және бейіні бойынша докторларды даярлаудың негізгі бағыттары бойынша әдістемелік нұсқаулықтарды әзірлеуге қатысу;
— өз қызметі саласында тәуекелдерді басқару процесін жүзеге асыру, оның ішінде:
- макроорта факторларының өзгеруі негізінде тәуекелдерді сәйкестендіру, құжаттау, бағалау және мониторингтеу;
- бақылау рәсімдері бойынша ұсыныстарды және тәуекелдерді барынша азайту жөніндегі ағымдағы іс-шаралардың тиімділігін бағалау негізінде немесе ағымдағы іс-шаралар болмаған жағдайда оларды іске асырудың негізгі кезеңдерін және жауапты тұлғаларды нақты көрсете отырып, оларды барынша азайту мақсатында тәуекелдерге ден қою жөніндегі іс-шаралар жоспарларын әзірлеуді қоса алғанда, тәуекелдердің Тіркелімі мен Картасын және ЖООБкБ бақылауды әзірлеу;
- қажетті ілеспе ақпаратты қоса алғанда, анықталған және іске асырылған тәуекелдер бойынша есептерді ұсыну;
ЖООБкБ қызметкерлері құқылы:
— «Әбілқас Сағынов атындағы Қарағанды техникалық университеті» КеАҚ барлық бөлімшелерінен олардың құзыреттілігі шеңберінде ЖООБкБ міндеттерін шешу үшін қажетті ақпаратты ұсынуды талап етуге;
— «Әбілқас Сағынов атындағы Қарағанды техникалық университеті» КеАҚ бөлімдерінің қызметтерін пайдалануға;
— «Әбілқас Сағынов атындағы Қарағанды техникалық университеті» КеАҚ Басқарма Төрағасы – Ректорының ЖООБкБ қызметкерлерін көтермелеу туралы ұсыныстарын ұсынуға, «Әбілқас Сағынов атындағы Қарағанды техникалық университеті» КеАҚ қызметкерлерінің ішкі тәртіп ережелерін бұзғаны туралы уақтылы хабардар етуге;
— «Әбілқас Сағынов атындағы Қарағанды техникалық университеті» КеАҚ Басқарма Төрағасы – Ректорының тапсырмасы бойынша білім беру қызметі мәселелері бойынша мемлекеттік органдарда, коммерциялық құрылымдарда және қоғамдық ұйымдарда білім беру мекемесінің мүдделерін білдіруге құқылы.
ЖООБкБ басшысы:
— бітіруші кафедралар жүргізетін оқу, ғылыми-зерттеу және тәрбие процестерінің барлық түрлерін перспективалық, ағымдағы жоспарлауды және бақылауды жүзеге асырады;
— Қазақстан Республикасының ҒЖБМ үшін есепті құжаттамалар мен ағымдағы жедел ақпаратты дайындайды;
— СМЖ құжаттарына сәйкес процестер мен білім беру қызметтерінің сапасын қамтамасыз етеді;
— магистратура мен докторантураның білім беру бағдарламалары бойынша білім беру қызметіне қойылатын біліктілік талаптарының орындалуын бақылайды;
— «Әбілқас Сағынов атындағы Қарағанды техникалық университеті» КеАҚ академиялық саясат туралы Қағидаға сәйкес оқу процесін жоспарлауды ұйымдастырады;
— бітіруші кафедра меңгерушілерінің білім алушылардың жұмыс және жеке оқу жоспарларын әзірлеуін ұйымдастырады, олардың орындалуын бақылайды;
— аудиториялық сабақтарға, емтихандарға қатысуды бақылауды ұйымдастырады;
— функционалдық міндеттері көлемінде оқу-ұйымдастыру және әдістемелік, оқу жұмыстарына байланысты есептілікті жасайды, хат алмасады;
— ғылыми тағылымдамаларды ұйымдастыруды бақылайды;
— мемлекеттік білім беру тапсырысы бойынша бос орындарға ауыстыруға ұсынылатын магистранттардың құжаттарын дайындайды;
— магистратура мен докторантураның жаңа білім беру бағдарламаларын ашу үшін құжаттардың дайындалуын бақылайды;
— магистратура мен докторантураның жаңа білім беру бағдарламаларын ашу үшін құжаттардың дайындалуын бақылайды;
— даярлау бағыттары бойынша жеке оқу жоспарларының дайындалуы мен орындалуын бақылайды;
— магистрлерді, философия докторларын (PhD) және бейіні бойынша докторларды даярлау жөніндегі кафедралардың қызметін тексеру жөніндегі комиссиялардың жұмысына қатысады.
ЖООБкБ қызметкерлері оның басшысы тұлғасында жеке жауапкершілікте болады:
— осы қағидада көзделген оқу және ғылыми-зерттеу қызметін ұйымдастыру жөніндегі функциялар мен міндеттерді уақтылы және сапасыз орындағаны үшін;
— ректорға, проректорларға ақпаратты уақтылы және сапасыз ұсынғаны үшін;
— магистранттармен және докторанттармен қарым-қатынас этикасын бұзғаны үшін;
— еңбекті қорғау, қауіпсіздік техникасы, коммерциялық және қызметтік құпияларды бұзғаны үшін;
— «Әбілқас Сағынов атындағы Қарағанды техникалық университеті» КеАҚ ішкі тәртіп ережелерін және басқа да ішкі нормативтік құжаттарды сақтамағаны үшін жауапты болады.