Тәлімдік жұмыстар


«Ақпараттық-есептеуіш жүйелер» кафедрасы (АЕЖ)


  1. Кафедра  топтарының старостасы
  2. Кураторлық сағаттар АЕЖ кафедрасы
  3. Оқушылардың жетістіктері
kontact_date_5340 applications-office_8901 communityhelp_2431

Студенттер арналған Univer системасы

     Студенттерге арналған пайдалы                             сілтемелер                        Талапкерлерге
Бакалаврлар талапкерлер үшін түсу ережелері
Кафедрада кураторлық сағаттар Елбасының бастамасымен «Рухани жаңғыру» бағдарламасы аясында барлық заманауи тәуекелдер мен жаһанданудың сын-тегеуріндерін ескере отырып, қазақстандықтардың рухани құндылықтарын жандандыруға бағытталған. Ұлттық деңгейдегі ауқымды жоба бола отырып , ол қоғамдық сананы жаңғыртудың, бәсекеге қабілеттілікті, прагматизмді дамытудың, ұлттық бірегейлікті сақтаудың, азаматтар санасының білімі мен ашықтығына табынуды танымал етудің маңыздылығын атап көрсетеді. Бұл қасиеттер қазіргі заманғы қазақстандықтың негізгі бағдарына айналуға тиіс.

Сайт «Рухани жаңғыру» бағдарламасы мазмұнына сәйкес бөлімдерден тұрады: «Туған жер», «Сакралды география», «Қазақстанның қазіргі заманғы мәдениеті», «100 жаңа есім», «100 жаңа оқулық» және «Латын әліпбиіне көшу».

Барлық құқықтар қорғалған. ruh.kz белсенді сілтемені пайдаланыңыз https://ruh.kz/portal-turaly/ | ruh.kz

Тәрбие педагогикалық мағынада.

Кең педагогикалық мағынадағы тәрбие — бұл арнайы ұйымдастырылған, мақсатты және басқарылатын әсерлі ұжым, тәрбиеші тәрбиеленушінің қалыптастыру мақсатында оған берілген қасиеттерді жүзеге асыратын, оқу-тәрбие мекемелерінде қамтитын бүкіл оқу-тәрбие үдерісі.

Карта аумағы
Тәрбие мақсаттары  кез-келген адам мақсатындай бастапқы сәті құрудағы бүкіл тәрбие жүйесін, оның мазмұнын, әдістерін, принциптерін.

Мақсат — идеал модель нәтижесі. Тәрбие мақсаты желісі алдын ала айқындайтын ұсыну нәтижесі туралы тәрбие процесінің қасиеттері туралы, жай-күйі, жеке тұлғасын, қалыптастыру көзделеді. Мақсаттарды таңдау тәрбиесі кездейсоқ болуы мүмкін емес.

Тарихи тәжірибе көрсеткендей  мақсаттар тәрбиенің ықпалымен қалыптасады өзгеріп отыратын қажеттіліктерін және қоғамның әсерінен философиялық және психологиялық — педагогикалық тұжырымдамалар. Динамизм, вариативтілік мақсаттар тәрбиелеуде расталады және қазіргі заманғы жай-күйі.

Қазіргі педагогикалық тәжірибесі  екі негізгі тұжырымдамаларды басшылыққа алады  тәрбиелеу мақсаттары: прагматикалық; гуманистік.

Тар педагогикалық мағынада тәрбие — бұл процесс және нәтижесі тәрбие жұмысын шешуге бағытталған нақты тәрбиелік міндеттерді шешу.

Тәрбие мақсаты — бұл тәрбиенің неге ұмтылуы , оның күш-жігерін болашақ пен жетістікке жіберілуі.Дене тәрбиесі — ажырамас бөлігі дерлік барлық тәрбие жүйелері. Дене тәрбиесі жастардың табысқа жету үшін қажетті қасиеттерді ақыл-ой және еңбек қызметін туғызады.Еңбек тәрбиесі білім беру процесінің аспектілерін қамтиды, онда еңбек әрекеттері қалыптасады, өндірістік қатынастар қалыптасады, еңбек құралдары және оларды пайдалану жолдары зерттеледі. Білім беру үдерісіндегі еңбек адамның дамуындағы басты фактор болып табылады.

Кәсіптік тәрбие — алуға бағытталған негізгі принциптерімен танысу барлық өндірістерді, білімдерді меңгеру туралы қазіргі заманғы өндірістік процестер мен қарым-қатынас. Басты міндеттері және политехникалық тәрбие қалыптастыру, қызығушылығын өндірістік қызметін дамыту және техникалық қабілеттерін, жаңа экономикалық ойлауын, тапқырлығын бастады. Дұрыс қойылған политехникалық білім беруді дамытып, еңбек сүйгіштік, тәртіптілік, жауапкершілік, дайындайды мамандық таңдауға саналы түрде әзірлейді.Адамгершілік тәрбие —  бұл қоғамның нормаларына сәйкес келетін мінез-құлықтың моральдық ұғымдарын, пайымдарын, сезімдерін және нанымдарын, әдеттерін қалыптастырады. Жас ұрпақтың адамгершілік тәрбиесі жалпыға ортақ құндылықтарға, қоғамның тарихи даму үдерісінде адамдар ойлап тапқан моральдық нормаларға және қоғам дамуының қазіргі кезеңінде туындаған жаңа қағидаттар мен нормаларға негізделген.Эстетикалық (эмоциялық) көтерілісі — оқушылар арасында эстетикалық идеалдардың, қажеттіліктер мен дәмнің дамуын жинақтайтын білім беру және білім беру жүйесінің негізгі компоненті болып табылады. Эстетикалық білімнің міндеттері екі топқа бөлінуі мүмкін: теориялық білімді игеру және тәжірибелік дағдыларды қалыптастыру. Мәселелердің бірінші тобы эстетикалық құндылықтармен танысу мәселелерін шешеді, екіншісі — эстетикалық белсенділікке белсене араласады.

2022 жылғы ЖОО аралық республикалық Викторина

Олимпиада болашақ мамандардың ерекше кәсіби қабілеттерін дамытуды анықтау мақсатында өткізіледі және талантты студент жастарды қолдау, сондай-ақ республикалық және халықаралық олимпиадаларға қатысу үшін команда қалыптастыру факторларының бірі болып табылады.

Олимпиада қашықтықтан, Microsoft Teams және Google Forms бойынша 10.03.2022 ж. бастап 11.03.2022 ж. дейін қазақ және орыс тілдерінде 2 кезеңде өткізілді. I кезең-тест тапсырмаларын орындау (өткізу форматы – қашықтықтан), II кезең – бағдарламалау бойынша міндеттерді шешу (өткізу форматы – карта негізінде бетпе-бет). Олимпиада күндізгі оқу бөлімінің студенттері үшін өткізілді.

Олимпиада 2 кезеңде өткізілді:
I кезең-тест тапсырмаларын орындау (өткізу форматы – қашықтықтан);
II кезең-бағдарламалау бойынша міндеттерді шешу.
Олимпиадаға 50 студент тіркелді. Тестілеу қорытындысы бойынша II кезеңге 11 студент өтті.
Екі күндік сынақ нәтижесінде студенттер Әмірханов Ерасыл Қуанышбекұлы (гр.СИБ-19 — 4) 1 орын алды, Бақытұлы Нұртілеу (гр.СИБ-19 — 4) 3 орын алды.
Жеңімпаздарды құттықтаймыз және алдағы уақытта табыс тілейміз!

Жас Орда

Кафедра стендтерінде ҚР мемлекеттік рәміздері туралы көрнекті ақпарат бар; ЖҚТБ алдын алу және салауатты һмір салтын насихаттау, нашақорлықпен, араққорлықпен күресу, патриоттық және құқықтық тәрбиелеу, сапа менеджменті жүйесі бойынша. АЕЖ кафедрасының студенттері спорт шараларына, спартакиадаларға, олимпиадаларға, дөңгелек үстелдерге, қалалық және облыстық әкімшіліктердің қолдауымен ҚарМТУ-да өтетін әр түрлі акцияларға, республика деңгейіндегі шараларға белсене қатысады.

Жастар жылына арналған кафедрада «Наурыз» мерекелік іс-шарасын өткізу
Стенды «Ақпараттық-есептеуіш жүйелер» кафедрасы (АЕЖ)

Кафедра стендтерінде ҚР мемлекеттік рәміздері туралы көрнекті ақпарат бар; ЖҚТБ алдын алу және салауатты һмір салтын насихаттау, нашақорлықпен, араққорлықпен күресу, патриоттық және құқықтық тәрбиелеу, сапа менеджменті жүйесі бойынша. АЕЖ кафедрасының студенттері спорт шараларына, спартакиадаларға, олимпиадаларға, дөңгелек үстелдерге, қалалық және облыстық әкімшіліктердің қолдауымен ҚарМТУ-да өтетін әр түрлі акцияларға, республика деңгейіндегі шараларға белсене қатысады.

Ректор балы
ИВС кафедрасының түлектері
Без рубрики