ТӘРБИЕЛІК ЖҰМЫС


Тәрбиелік жұмыс жоспары

ДжәнеҚӨ кафедрасындағы кураторлар тізімі

Кураторлық сағаттардың кестесі

Кураторлық сағаттардың күнтізбелік жоспары

Кафедраның белсенділері

Жатақханада кезекшілік өткізу кестесі: №1 КарМТУ жатақхана, «Армандастар Ордасы»«Серпіндестер Ордасы»

 

Жастар саясатының стратегиялық мақсаты студент тұлғасының көпқырлы дамуына және мақсаттарының іске асырылуына жағдай жасау болып табылады. Тәрбиелік жұмыстың мақсаты- студенттерде патриоттық, азаматтық және әлеуметтік қасиеттердің қалыптасуын қамтамасыз ету. Институтта Қазақстан Республикасының Бірінші Президенті Н.Ә. Назарбаевтың үлгісі ретінде ҚарМТУ-де патриоттық тәрбиенің үлгісі қолданады. Осы үлгінің ауқымында келесі тәрбиелік жұмыстар атқарылады: куратор сағаттары, конференциялар, «домалақ үстелдер» және диспуттар. Студенттер конференцияларға, олимпиадаларға қатысып қана қоймай спорттық сайыстарды да тыс жібермейді.

Жоғары оқу орнындағы оқудан тыс студенттермен жүргізілетін тәрбиелік жұмыс мамандарды дайындаудағы маңызды құрастырушы болып табылады. Тәрбиелік жұмыс ірбір студенте азаматтық, мәдениеттік, адамгершілік құндылықтардың қалыптасуына және жаңа экономикалық кезеңде дұрыс ойлау білу дағдыларының қалыптасуына әкеледі. «Дәнекерлеу және құю өндірісі» кафедрасындағы студенттік жастарының тәрбиесі жоғарыдәрежелі мамандар және қоғамның толыққұқылы мүшелері ретінде жүргізіледі. Олардың ерекшеліктері: жоғары адамгершілік, мамандылық құзыреттілік және дербестік, әлеуметтік және өнерлік белсенділік, салауатты өмір салтының ұстаушылары. Тәрбиелік жұмыс Қазақстан Республикасының Бірінші Президенті мысалында студенттердің патриоттық тәрбиесінің Коцепциясына және Күнтізбелік жоспарына сәйкес жүргізіледі.

Кафедра студенттері әскери дайындықта

Оқу мерзім бойы «Дәнекерлеу және құю өндірісі» кафедрасының қоғамдық және спорттық өміріне белсенді қатысып жүрген студенттер: Бабакова А., Нурбеков С., Попов Е., Фольман В.

«Біз көшбасшыға дауыс береміз» «Жастар» стадионы.

Жоғары мектеп мақсаттары тең дәрежеде адам талаптарын жәнеқоғам мүдделерін қамтиді.

Тәрбиелік үрдістің теориясын және әдістерін ұйымдастыру кезде біз тек қана өзіміздің концепциямызды ұсынып қана қоймай, студенттердің тәрбиесінде отандық мектепде қолданған әдістерге талдау жасаймыз.

 

Без рубрики