Тәлімдік жұмыстар

Тәрбие жұмысы кафедра «Ақпараттық есептеу жүйелері» кафедрасы (АЕЖ)

Құжаттар:

  1. 2018-2019 оқу жылының көктемгі семестріне арналған кураторлық сағаттар кестесі
  2. 2018-2019 оқу жылының күзгі семестріне арналған кураторлық сағаттар кестесі
  3. КАФЕДРА ТӨРАҒАСЫНЫҢ КУРАТОРЛЫҚ САҒАТТАРҒА ҚАТЫСУ КЕСТЕСІ
  4. 2018-2019 ОҚУ ЖЫЛЫНЫҢ КӨКТЕМГІ СЕМЕСТРІНЕ АРНАЛҒАН КУРАТОРЛЫҚ САҒАТТАР КЕСТЕСІ
  5. 2018-2019 ОҚУ ЖЫЛЫНЫҢ КҮЗГІ СЕМЕСТРІНЕ АРНАЛҒАН КУРАТОРЛЫҚ САҒАТТАР КЕСТЕСІ
  6. 2018-2019 оқу жылының көктемгi семестріне арналған АЕЖ кафедрасының профессорлық-оқытушылық құрамының «Армандастар ордасы» жатақханадағы кезек кестесі
  7. БІЗДІҢ БЕЛСЕНДІЛЕРІМІЗ
  8. ТӘРБИЕ ЖҰМЫСЫ БОЙЫНША КҮЗГІ ЖОСПАР
  9. ТӘРБИЕ ЖҰМЫСЫ БОЙЫНША КӨКТЕМГІ ЖОСПАР
  10. КУРАТОРЛЫҚ САҒАТТАРДЫҢ КҮНТІЗБЕЛІК ЖОСПАРЫ
  11. АЕЖ КАФЕДРАСЫ ТОПТАРЫНЫҢ ТІЗІМІ
  12. КАФЕДРА АЕЖ ТОПТАРЫНЫҢ СТАРОСТАСЫ

Тәрбие педагогикалық мағынада.

Кең педагогикалық мағынадағы тәрбие — бұл арнайы ұйымдастырылған, мақсатты және басқарылатын әсерлі ұжым, тәрбиеші тәрбиеленушінің қалыптастыру мақсатында оған берілген қасиеттерді жүзеге асыратын, оқу-тәрбие мекемелерінде қамтитын бүкіл оқу-тәрбие үдерісі.

Мақсаттары мен міндеттері тәрбиелеу.

Тәрбие мақсаттары  кез-келген адам мақсатындай бастапқы сәті құрудағы бүкіл тәрбие жүйесін, оның мазмұнын, әдістерін, принциптерін.

Мақсат — идеал модель нәтижесі. Тәрбие мақсаты желісі алдын ала айқындайтын ұсыну нәтижесі туралы тәрбие процесінің қасиеттері туралы, жай-күйі, жеке тұлғасын, қалыптастыру көзделеді. Мақсаттарды таңдау тәрбиесі кездейсоқ болуы мүмкін емес.

Тарихи тәжірибе көрсеткендей  мақсаттар тәрбиенің ықпалымен қалыптасады өзгеріп отыратын қажеттіліктерін және қоғамның әсерінен философиялық және психологиялық — педагогикалық тұжырымдамалар. Динамизм, вариативтілік мақсаттар тәрбиелеуде расталады және қазіргі заманғы жай-күйі.

Қазіргі педагогикалық тәжірибесі  екі негізгі тұжырымдамаларды басшылыққа алады  тәрбиелеу мақсаттары: прагматикалық; гуманистік.

Тар педагогикалық мағынада тәрбие — бұл процесс және нәтижесі тәрбие жұмысын шешуге бағытталған нақты тәрбиелік міндеттерді шешу.

Тәрбие мақсаты — бұл тәрбиенің неге ұмтылуы , оның күш-жігерін болашақ пен жетістікке жіберілуі.Дене тәрбиесі — ажырамас бөлігі дерлік барлық тәрбие жүйелері. Дене тәрбиесі жастардың табысқа жету үшін қажетті қасиеттерді ақыл-ой және еңбек қызметін туғызады.

Еңбек тәрбиесі білім беру процесінің аспектілерін қамтиды, онда еңбек әрекеттері қалыптасады, өндірістік қатынастар қалыптасады, еңбек құралдары және оларды пайдалану жолдары зерттеледі. Білім беру үдерісіндегі еңбек адамның дамуындағы басты фактор болып табылады.

КТК командасы Студенттік парламентке сайлау

Кәсіптік тәрбие — алуға бағытталған негізгі принциптерімен танысу барлық өндірістерді, білімдерді меңгеру туралы қазіргі заманғы өндірістік процестер мен қарым-қатынас. Басты міндеттері және политехникалық тәрбие қалыптастыру, қызығушылығын өндірістік қызметін дамыту және техникалық қабілеттерін, жаңа экономикалық ойлауын, тапқырлығын бастады. Дұрыс қойылған политехникалық білім беруді дамытып, еңбек сүйгіштік, тәртіптілік, жауапкершілік, дайындайды мамандық таңдауға саналы түрде әзірлейді.

Адамгершілік тәрбие —  бұл қоғамның нормаларына сәйкес келетін мінез-құлықтың моральдық ұғымдарын, пайымдарын, сезімдерін және нанымдарын, әдеттерін қалыптастырады. Жас ұрпақтың адамгершілік тәрбиесі жалпыға ортақ құндылықтарға, қоғамның тарихи даму үдерісінде адамдар ойлап тапқан моральдық нормаларға және қоғам дамуының қазіргі кезеңінде туындаған жаңа қағидаттар мен нормаларға негізделген.

Эстетикалық (эмоциялық) көтерілісі — оқушылар арасында эстетикалық идеалдардың, қажеттіліктер мен дәмнің дамуын жинақтайтын білім беру және білім беру жүйесінің негізгі компоненті болып табылады. Эстетикалық білімнің міндеттері екі топқа бөлінуі мүмкін: теориялық білімді игеру және тәжірибелік дағдыларды қалыптастыру. Мәселелердің бірінші тобы эстетикалық құндылықтармен танысу мәселелерін шешеді, екіншісі — эстетикалық белсенділікке белсене араласады.

ҚарМТУ-дағы ақпараттық технологиялар бойынша сайыс

2014 жылдың сәуір айында Қарағанды мемлекеттік техникалық университеті (Ақпараттық жүйелер кафедрасы) «ПлюсМикро» ЖШС Қазақстандағы EPAM Systems құзырет орталығымен бірлесе, төртінші рет жоғарғы оқу орындары аралық ақпараттық технологиялар бойынша студенттер арасында «EPAM Systems – 2014»  сайысы өткізілді.EPAM Systems – ТМД, Орталық және Шығыс Еуропадағы ірі бағдарламалық жасақтама жасаушысы. Ол Қазақстан нарығына 2008 жылы «ПлюсМикро» қарағандылық компаниясымен бірігіп келді.

Жаңа ақпараттық технологияларды енгізумен байланысты есептерді шығаруға сәйкес білімі және тәжірибесі бар аса дарынды адамдарды анықтау, ғылыми-зерттеулік қызметке қызығушылық таныту сайыстың мақсаттары болып табылады.

Ақпараттық технологиялар сайысына Қарағанды қаласының әр түрлі жоғарғы оқу орындарынан қырықтан астам студенттер қатысты.

Қатысушылар бағдарламалау бойынша 10 есеп шығарды, сонымен қатар IT-технологиялар саласы бойынша 20 сұраққа жауап берді.  Есептерді бағалау кезінде қазылар алқасының төрағалары құралған алгоритмнің тиімділігін, пайдаланушының интерфейсін және шешімнің түпнұсқалығын ескерді.

Шараға демеушілік қолдауды «ПлюсМикро» ЖШС көрсетті. Сыйлық ретінде сайыс демеушілері планшет, электрондық кітап, USB HDD сыртқы қатқыл диск, EPAM Systems R@D зертханасында оқу сертификаттарын ұсынды.

Сайыс жеңімпаздары

Сайыс жүлдегерлері:

I орын  — Рахимжан Бахтияр (ҚарМТУ, ВТ-13-2 тобы),

II орын — Сабаляускас Максим (ҚарМТУ, ВТ-10-2 тобы),

III орын — Муслим Ертуган  (ҚарМТУ, ВТ-12-1 тобы).
EPAM Systems – қүрделі және ауқымды жобалардың сенімді серіктесі, сонымен қатар осы салаларда мойындалған көшбасшы болып саналады:

–    бизнес-үстемелер мен тапсырыстық бағдарламалық жасақтаманы жасау, тестілеу, сүйемелдеу және демеу.

–    SAP, Oracle, IBM, Microsoft негізіндегі үстемелерді біріктіру.

–    Бөлінген жасау орталықтарын (құзырет орталықтарын), тестілеу және бағдарламалық жасақтаманың сапасының бақылауы орталықтарын құру.

–    Бизнестің салалық ерекшелігін ескере отыра IT-консалтинг ұйымдастыру

Бастаушы әлемдік бағдарламалық жасақтама жасаушылары, алдыңғы бағдарламалық жасақтама құруға арналған IBM Advanced Business Partner, ISV with Certified Integration, SAP Service Partner, Oracle ISV Gold Partner, Adobe Business Partner, Thomson Reuters Solution Partner, Informatica Partner және т.б. инновациялық технологиялар жасаушылары  шешімдер және технологиялар бойынша серіктес болып табылады

Осындай шаралардың пайдалығы күмәнсі, себебі олар студенттерге дамуға мүмкіндік береді, әрі оздерінің дайындық деңгейін бағалап, жоғарлатуына ықпал етеді. Сайыс жеңімпаздарының мен қатысушылардың ҚарМТУ-да 2011 жылы ашылған EPAM Systems R@D зертханасында өтетін тренингтерге қатыса отыра оздерінің біліп және тәжірибе деңгейін жоғарлатуға мүмкіндіктері бар. Тренингке оқыту бағдарламасы бағдарламалық жасақтама жасау мен тестілеуінің жаңа және талап етілген өндірістік технологиялар үш арнайы бағыттан тұрады  R@D зертханасының үш жылдық тіршілігінде 200-ден астам адам оқудан өтті. Солардың ұштен-бір бөлігі келешекте EPAM Systems қызметкерлері болды.

Сайыс адамның білімі мен тәжірибесін көрсету әрі ақпараттық технологиялар саласында кәсіпқой адамның құрылуындағы бірінші қадам.

Ұйымдастыру комитетінің мүшелері:

ФИТ деканы Томилова Н.И.,

АЕЖ кафедрасының төрағасы Амиров А.Ж.,

АЕЖ кафедрасының аға оқытушысы Шакирова Ю.К.

Кафедрадағы тәрбие жұмысы әрбір куратордың құраған ректорат, деканат, заманауи даму және тәрбие жұмысы орындалу моделінің тұжырымдамасы және Қазақстан Республикасының Бірінші Президентінің мысалына сәйкес студенттерді патриоттық сезімге тәрбиелеу күнтізбелік жоспарымен ұсынуларына сәйкес жоспарлары бойынша орындалады.

Топ кураторлары өз жұмыстарында ҚР Парламенті Мәжілісіндегі Дөңгелек үстелінде екі рет талқыға түскен және мақұлданған, сонымен қатар барлық Қазақстанның жоғарғы оқу орындарына ұсынылған әрі ҚарМТУ-дың бастапқылығы болып табылатын Патриоттық тәрбиелеу моделін қолданады. Соның негізінде факультеттің тәрбие жұмысы мен кураторлық сағаттарының жоспарлары құрылды.

Кафедра стендтерінде ҚР мемлекеттік рәміздері туралы көрнекті ақпарат бар; ЖҚТБ алдын алу және салауатты һмір салтын насихаттау, нашақорлықпен, араққорлықпен күресу, патриоттық және құқықтық тәрбиелеу, сапа менеджменті жүйесі бойынша. АЕЖ кафедрасының студенттері спорт шараларына, спартакиадаларға, олимпиадаларға, дөңгелек үстелдерге, қалалық және облыстық әкімшіліктердің қолдауымен ҚарМТУ-да өтетін әр түрлі акцияларға, республика деңгейіндегі шараларға белсене қатысады.

Кафедра стендтерінде ҚР мемлекеттік рәміздері туралы көрнекті ақпарат бар; ЖҚТБ алдын алу және салауатты һмір салтын насихаттау, нашақорлықпен, араққорлықпен күресу, патриоттық және құқықтық тәрбиелеу, сапа менеджменті жүйесі бойынша. АЕЖ кафедрасының студенттері спорт шараларына, спартакиадаларға, олимпиадаларға, дөңгелек үстелдерге, қалалық және облыстық әкімшіліктердің қолдауымен ҚарМТУ-да өтетін әр түрлі акцияларға, республика деңгейіндегі шараларға белсене қатысады.

 

Без рубрики