Самашова Гульфарида Ергалиевна

Биографиясы

Т.А.Ә., туылған күні: Самашова Гүлфарида Ерғалиқызы 1974 жылы 24 ақпанда Жамбыл облысы, Қордай ауданында дүниеге келген.

Телефон: 87028473944

Қызметі: Инновациялық технологиялар факультеті деканының міндетін атқарушы

Бітірген оқу орны, жылы: 1996 жыла Е.А. Бөкетов атындағы Қарағанды мемлекеттік университетін «Еңбек информатика және есептеуіш техникасы қосымша мамандығымен» мамандығын бітірді.

Біліктілігі: еңбек, информатика және есептеуіш техника мұғалімі.

Ғылыми  дәрежесі, атағы: педагогика ғылымдарының кандидаты, доцент.

Қызмет саласы: Е.А. Бөкетов атындағы Қарағанды мемлекеттік университетін аяқтаған соң ҚР БҒМ бағытымен «Жалпытехникалық пәндер және еңбекті оқыту әдістемесі» кафедрасына оқытушы қызметіне орналасты.  1996 жылдан бастап жоғары білім беру жүйесінде оқытушы, аға оқытушы, доцент қызметтерінде жұмыс атқарып келеді. 2007 жылы 13.00.08 – Кәсіби білім беру теориясы және әдістемесі мамандығы бойынша педагогика ғылымдарының кандидаты ғылыми дәрежесін алуға диссетация қорғады. 2009 жылдан бастап ҚарМТУ-де «Кәсіптік оқыту және алғашқы әскери дайындық» кафедрасының доценті, 2012  жылдан бастап «Кәсіптік оқыту» кафедрасының доценті қызметінде жұмыс істеді. 2011 жылы ҚР БҒЖБК педагогика доценті атағына ие болды. 2015 жылдың ақапан айы мен 2015 жылдың маусым айы аралығында ҚарМТУ-нің тәрбие ісі жөніндегі проректоры қызметін атқарды. 2017 жылдың 29 қыркүйегінен бастап Инновациялық технологиялар факультеті деканының міндетін атқарушы қызметіне тағайындалды.

190-на астам ғылыми еңбектің авторы, оның ішінде 3 монография, 9 оқу құралы (3 оқу құралы РОӘК грифімен), 1 оқу-әідстемелік құрал, 3 терминологиялық сөздік, 13 авторлық құқық куәлігі.

2012-2013 жылдардан бастап білім беру сапасын қамтамасыз ету бойынша Казақстан агенттігінің тәуелсіз сарапшысы; 2013-2014 жылдары ҚР ОЖІБ тест тапсырмаларының әзерлеушісі болды.

Негізгі ғылыми қызығушылықтары: кәсіби білім беруде инновациялық технологияларды қолдану, жоғары оқу орны оқытушыларының біліктілігін арттыру және кәсіптік оқыту педагогтарының даярлығын жетілдіру.

Мадақтамалар мен марапаттар: еңбек қызметі барысында Оңтүстік-Қазақстан аймағының ректорының, ҚарМТУ ректоратының және ӘТФ деканының алғыс хаттарымен марапатталды. 2013 жылы «ҚарМТУ-нің 100 үздік әйелдері» санына кірді. 2014 жылы «Ж»

В 2013 году вошла в число «100 лучших женщин КарГТУ». 2014 жылы «Жоғарғы оқу орнының үздік оқытушысы» (2014 ж.) конкурсын жеңіп шықты.

Ағымдағы оқу жылында оқылатын пәндері мен курстары: университет қабырғасында «Оқытудың инновациялық технологиялары», «Кәсіптік білім беруде ғылыми зерттеу негіздері», «Кәсіптік білім беру әдістемесі», «Кәсіби бағдар берудің теориясы және әдістемесі», «Педагогикалық шеберлік» пәндері бойынша дәріс, семинар, зертханалық жұмыстардан сабақ берді. Барлық пәндер бойынша электронды оқулықтар әзірленген. Өндірістік тәжірибе және дипломдық жұмыстардың (жобалар) жетекшісі қызметін де атқарады.

2014-2017 жылдар аралығында ИПО ҚарМТУ-нің ПОҚ-на «Кәсіптік педагогика», «Оқытудың инновациялық технологиялары» курстарын оқыды.

Біліктілігін арттыру:

  • 2012/13 оқу жылында «Педагогикалық өлшеулер теориясы және әдістемесінің негіздері» курсын тәмамдады, сертификаты бар, Қазақстан, Астана қ.;
  • 2012/13 оқу жылында «Замануи оқыту құралдарын таңдау және әзірлеу» модулін әзірлеу және енгізу бойынша халықаралық курсынан өтті, Өзбекстан, Бұқара қ.;
  • 2013/14 оқу жылында «Өрлеу БАҰО» бағдарламасы бойынша халықаралық курсын тәмамдады, сертификаты бар, Испания, Валенсия қ.;

—     2014/15 оқу жылында Аккредиттеу және рейтингтің тәуелсіз агенттігінің курстарынан өтті, сертификаты бар, Қазақстан, Қарағанды қ.;-     2014/15 оқу жылында Инженерлі педагогика бойынша семинар курстарынан өтті, сертификаты бар, Қазақстан, Қарағанды қ.;-     2014/15 оқу жылында Карлов университетінің негізінде курстан өтті, сертификаты бар, Чехия, Прага қ.

Халықаралық жобаларға қатысу:

2014/15 оқу жылында оның жетекшілігмен «Кәсіптік оқыту» мамандығының негізінде студенттердің ақпараттық құзыреттілігін қалыптастыру» тақырыбында ғылыми жоба жасалды, аталмыш жоба GIZ халықаралоық жобасында айтарлықтай орынға ие болды.
«Инженерлік-техникалық білім саласында Ғылым-білім-өндіріс» жүйесінің қалыптасуына синергетикалық көзқарас»,  «Қазақстанның Инновациялық және инновациялық дамуының инженерлік-педагогикалық кадрларын даярлаудың инновациялық тәсілдерін әзірлеу»  жобаларының қатысушысы.

Соңғы 5 жылдағы негізі еңбектері:

1 Кәсіптік педагогика. Қарағанды: ҚарМТУ баспасы, 2010. – 80 б.

2 Кәсіби оқыту мамандығының студенттерін технологиялық даярлаудағы базалық пәндердің өзара байланысы. В мире образования. — 2010. — №4. – Б.39-42. (в соавторстве).

3 Жалпытехникалық және арнайы пәндерді оқыту әдістемесі Қарағанды: ҚарМТУ баспасы, 2010. – 84 б. (в соавторстве).

4 «Кәсіптік педагогика» пәні бойынша «Кәсіптік оқыту» мамандығының студенттеріне арналған практикалық сабақтарды орындауға арналған әдістемелік нұсқау. Қарағанды: ҚарМТУ баспасы, 2011. – 18 б.

5 5В012000 – «Кәсіптік оқыту» мамандығының студенттеріне арналған педагогикалық практиканың жұмыс бағдарламасы. Қарағанды: ҚарМТУ баспасы, 2010. – 16 б. (в соавторстве).

6 Рабочая программа педагогической практики для студентов специальности 5В012000 – «Профессиональ­ое обучение».Қарағанды: ҚарМТУ баспасы, 2010. – 16 б. (в соавторстве).

7 Кәсіптік оқыту бакалавларын даярлау жүйесінде технология түрлерін пайдалану. Вестник Национального педагогического университета. – 2010. — №2-3 (30-31). – Б. 151-161.

8  Формирование положительной мотивации к применению информационных технологий. Современная педагогика: новые вызовы и перспективы развития:  материалы всероссийской научно-практической конференции (с международным участием). Чебоксары: Перфектум, 2011. – С. 304-306.

9 Использование информационных технологий при изучении дисциплин профессионального обучения. Современная педагогика: новые вызовы и перспективы развития:  материалы всероссийской научно-практической конференции (с международным участием). Чебоксары: Перфектум, 2011. – С. 296-298.

10 Значение информационных технологий обучения в образовании. «Ғылым және оның қазіргі әлемдегі рөлі» халықаралық-практикалық конференция материалдары. Карағанды: «Болашақ-Баспа», 2011. – Том 5. – С. 291-295.

11 Рабочая программа преддипломной практики для студентов специальности 5В012000 – «Профессиональ­ое обучение». Қарағанды: ҚарМТУ баспасы, 2010. – 14 б. (в соавторстве).

12 5В012000 – «Кәсіптік оқыту» мамандығының студенттеріне арналған диплом алдындағы практикасы бойынша жұмыс бағдарламасы.Қарағанды: ҚарМТУ баспасы, 2010. – 16 б. (в соавторстве).

13 Педагогическая система формирования информационно-технологической компетентности педагога профессионального обучения. Совет ректоров. – 2011. — №2. – С. 87 – 95.

14 «Кәсіптік оқыту» мамандарын даярлаудағы өздік жұмыстың ұйымдастырылуы. Вестник Карагандинского университета. – 2011. – N1 (61). – С. 34 — 39.

15 Оқыту технологиясының түрлері. Куәлік №1235  11 қазан 2012. (в соавторстве).

16 Современные технологии обучения в системе профессиональной подготовки учащихся. Свидетельство №1234  11 октября 2012. (в соавторстве).

17 Оқыту технологиясының түрлері бойынша электронды оқулығын оқу процесінде пайдалану. Университет еңбектері. Республикалық журнал. Карағанды: ҚарМТУ баспасы, 2012. – N4. – Б. 14 – 17.

18 Актуальные проблемы профессионального образования. Қазіргі замаңғы маңызды мәселелер — Актуальные проблемы современности: Международный научный журнал. Серия «Педагогика». Карағанды: РИО «Болашақ-Баспа», 2012. – N8 (88). – С. 74 – 78.

19 «5B012000 – Кәсіптік оқыту» мамандығы студенттерінің технологиялық даярлығын жетілдіру. Қазіргі замаңғы маңызды мәселелер — Актуальные проблемы современности: Международный научный журнал. Серия «Педагогика». Карағанды: РИО «Болашақ-Баспа», 2012. – N8 (88).– С. 92 – 96. (в соавторстве).

20 Профессиональное образование в контексте регионального развития. Под ред.Ю.Е.Шабалина. – Москва: Образование 3000,  2013. – 126 с. (в соавторстве).

21 Ақпараттық технологиялар негізінде іс қағаздарын жүргізудің педагогикалық шарттары. Қарағанды: ҚарМТУ баспасы, 2013. – 162 б.

22 Информационно-технологическая компетентность педагога профессионального обучения. Қарағанды: ҚарМТУ баспасы, 2013. – 121 c. (в соавторстве).

23 Методические рекомендации по курсу «Основы научных исследований в профессиональном образовании». Қарағанды: ҚарМТУ баспасы, 2013. – 91 c.

24 Методика преподавания общетехнических и специальных дисциплин. Қараганды: Изд-во КарГТУ, 2013. – 111 c. (в соавторстве).

25 Система профильного обучения в Казахстане. Materialy X miedzynarodowej naukowi-praktycznej konferencji “Naukowa mysl informacyjnej powieki-2014” volume 14. Pedagogiczne nauki: Przemysl. Nauka I studia- С. 72 – 78. (в соавторстве).

26 Модернизационные процессы педаг-огического образования: проблемы, поиски, решения. Под ред. С.Д. Якушевой. – Новосибирск: Изд.СибАК, 2014. – 240 с.

27 Совершенствование профессионального мастерства работников ТиПО в рамках проекта ЕФО «Развитие профессиональных учебных заведений Центральной Азии как центров обучения течение всей жизни». «Қазақстан Республикасы экономикасының инновациялық даму факторы ретінде, техникалық және кәсіптік білім беруді модернизациялау стратегия идеясын жүзеге асыру жолдары» атты Облыстық ғылыми-практикалық конференциясының матералдар жинағы. – Қарағанды: Қазақстан – Ресей Университеті  баспасы, 2014. – Б. 96 – 99. (в соавторстве).

28  Кәсіптік білім берудегі ғылыми зерттеу негіздері. Қарағанды: ҚарМТУ баспасы, 2014. – 106 б.

29 Кәсіптік білім берудегі ғылыми зерттеу негіздері. Қарағанды: ҚарМТУ баспасы, 2014. –  96 б.

30 Cтуденттердің ақпараттық құзыреттілігін қалыптастырудағы кәсіби бағдар беру жұмыстарының рөлі     ҚазҰУ хабаршысы. «Педагогикалық ғылымдар» сериясы. №3 (43). 2014. – Б. 47 – 52.

31 «Кәсіптік педагогикадағы ғылыми зерттеу негіздері» пәнінің жоғарғы оқу орнының оқу процесінде алатын орны мен маңызы. Materily XI Miedzynarodowej naukowi-praktycznej konfereneji «Kluczowe aspekty naukowej dzialalnosci — 2015» Volume 6 Pedagogiczne nauki: Premysl. Nauka I studia, 2015. – Str. 85 – 88.

 

Без рубрики