Alma mater 2013 жыл, 9 нөміp


Инженерлік білімнің мәселелері туралы 

Университеттік рейтингілер ғалами мәнмәтіндегі жоғары білім жүйесін реформалаудың құрылғысы ретінде

Біліктілік-бағытталған білім технологиялардағы аралық-рейтингілік үлгерім бақылаумен емтихан функциялары 

ЖОО оқытушысы студенттің шығармашылық өз бетімен дамуының ұйымдастырушысы ретінде

Жаңа кезеңдегі білім бағдарламаларын жобалау

Жоғары білім мекемелерінің тұрақты даму мүддесіндегі білімге бірігу

Оқытушылардың бағалау халықаралық тәжірибесі

Ата-ананың тәрбие берудің этика-гуманистік моделі

Техникалық ЖОО-дағы тілге үйретудің үрдісіндегі кәсіби біліктілікті қалыптастыру

Без рубрики